Mikróbák...
2018. november 05. írta: b.brigitta

Mikróbák...

Nagyon ügyesen elkészítettétek a rajzokat és szuperül ment tegnap a mikróbás quizlet!

 

Gratulálok!

 

Most, nézzünk egy kis mesét.... :) 

A tartalomból ízelítő: 

Élnek bennem, akarom mondani rajtam atkák?

Mit akar ez a bolha? Szerelmet? Ajajjjj....

Hogyan védekezik a szervezetem? A véralvadás titkai....

Hogyan harcol az én kedvenc fehérvérsejtem?

Kb. a 30. perctől pedig kiderül: Miként lesz nekem baciflórám? Miért jó nekem? Miért vonzódik hozzám több millió bacika? 

A videó 33. percében megismerkedhetünk a tojáshéjak rettegett lakójával, fertőzési mechanizmusával: Ő nem más mint, a ............... Na, majd kiderül!

Nekem a bélrendszerem kedvenc kiskrapekja az  E. coli! Ő is szerepet kapottt a filmben! Szupi!

A 35. perctől pedig kiderül, hogy Napóleon oroszországi hadjárata kétszer ekkora sereggel is kútba esett volna... Miért?  Na jó megsúgom, köze van a Rickettsia prowazeki nevű szereplőhöz.

Na, de hogy otthon érzed magad, hiszen a suli a második otthonunk, Neked és nekem is, ezért a film  két reklámrészt is tartalmaz! Nyugi! Áttekerjük....

45. perctől megnézzük, hogyna néznek ki az állati eukarióta egysejtűek közül a lázállatkák!

47. percet átlapozzunk... a növények pollenjeivel most nem foglalkozunk

A videó végén fágozunk és tanúi lehetünk egy furcsa, ámde érdekes művészeti alkotásnak! Nem, nem olyan lesz, mint, amit Pécsen néztünk a Csontváry kiállításon

És, hogy tényleg ne maradjon el a mese a pestis ellenére a patkányok védelmében:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bbrigitta.blog.hu/api/trackback/id/tr8814354693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása