09. Bilógia SÁV: Sejttípusok (ismétlés)
2019. november 10. írta: b.brigitta

09. Bilógia SÁV: Sejttípusok (ismétlés)

Sejttípusok

 

ITT A PPT (prokarióta-növényi-állati-gomba sejt összehasonlítása)

VAGY: Elvesztettem a fénymásolatot, amit az anyaghoz kaptam, de most tanulnék!

Rajzfüzetbe a pirossal kiemelt rajzok kellenek, kiegészítve a sejtalkotók feladataival. 

Ismétlés: Melyik ábra, melyik egysejtűt ábrázolja? Milyen részeket jelőlnek a betűk?  

 Mutasd be a videó alapján az óriás amőba táplálkozási módját!

 

Eukarióta sejtek összehasonlítása! Táblázat

 

Gyakorló feladatok

 

Mit nekem Te prokarióta sejt! Megmutatom, hogy mennyire ismerlek!

Kezdetek: sejtek összehasonlítása: prokarióta vs eukarióta: Megoldom

Megy nekem a növény is: Megoldom

Eukarióta állat, ezt ismerem a legjobban, hiszen nekem is ilyenem van: Megoldom

Tudom  a sejtalkotók feladatait is bebizonyítom!

Megoldom a sejtek összehasonlítása feladatot!

 

Na, de hogyan lett a prokariótából eukarióta? 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bbrigitta.blog.hu/api/trackback/id/tr4714354909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása