GEOMATECh Digitális tanítási gyakorlat
2019. október 16. írta: b.brigitta

GEOMATECh Digitális tanítási gyakorlat

1. Bemutatkozás

 

  • Név 
  • A tanításban azt szeretem, hogy....
  • A diákok az óráimon azt szeretik, hogy....
  • A digitális eszközök használatával kapcsolatban az a véleményem, hogy....

 

 2. Mit jelent számomra ez a képzés? 

  • Ajtó, ablak a tudatos digitális eszközhasználatra és módszerre a tanítás bármely folyamatában
  • Merítés: megismerem, megtanulom, véleményezem, használam vagy később előveszem
  • Hogyan szerzem meg? Részletek: Megnyitom!
  • Nézzük meg a megvalósítás háttérfelületét!

3. Lépjünk be az MDOE felületre, nézzük meg együtt!

 

Megvan a jelszavad? Be tudsz lépni?!

Elsőnek ezt keressük:

 

1. Képzés struktúrája: 84 óra > indító 8 és záró 4 kontaktóra, többi online

Megbeszélések időpontja: SZAVAZZUK MEG! SZAVAZOK!

Melyik héten leszek ÉN? (egymás között cserélhető): BEÍROM MAGAM!

 

2. Folyamatba ágyazott online digitális tanítási gyakorlat

  • Válassz ki egy általad tanított osztályt, tantárgyat! Náluk fogod használni a megismert digitális módszereket elsőnek! 
  • A kiválasztott tantárgyhoz és évfolyamhoz szükséged lesz a hagyományos tanmenetedre!
  • Ezt fel kell tölteni a honlapra! Hogyan? Megmutatom!
  • Töltsük is fel!

Hány dokumentumot készítek, hány tanórához? 

3 óravázlat részlet  3 óratervezet, 1 digitális tanmenet

Minták:

hagyományos tanmenet > ezt kiegésztem majd úgy válik digitális tanmenetté 

teljes óravázlat

óratervezet

 

 

Miért három tanóra egyénenként? Mert mást tanulok meg!

Geomatech feladatot tartalmazó HONNAN?

Webes alkalmazás MIT TANULHATOK MEG?

Mobil applikációt tartalmazó

 

További ötletek, kedves kollégáimtól és barátaimtól :) :

Csaláné Böngyik Edit blogjai: bubo.blog.hu/nlgkemia.blog.hu/kemia7.blog.hu/,

Balázs Brigitta blogjai: nlgfoldrajz.blog.hu/,  bbrigitta.blog.hu/, 

Medvegy János oktatóvideók: VIDEÓK

 

Hogyan bizonyítom? Hogyan teszem másoknak elérhetővé? FELVESZEM!

3. A rögzítésre kerülő digitális órarészlet előkészítésének és megtartásának szempontjai

 

  • óravázlat részlet feltöltése az óra megtartása előtt
  • teljes óravázlat készítése az online megbeszélésig
  • óratervezet készítése rá egy hétre

 

4. Digitális tanóra óravázlat és óratervezet sablon

 

SABLON

 

 5-6-7. Online csoportos megbeszélés menete és struktúrája

 

  •  Hol történik? Skype felülete
    • Nincs skype-d? Hozzunk létre! Letöltöm!
    • Mi fog történni?

    • Probáljuk ki!
    • Mi a feladata annak, aki az órát tartott az adott héten? Önreflexió!
    • Mi a feladata annak, aki megfigyeli a videót? Szempontok!
    • Vonuljunk el!
    • Csatlakozzunk a skype híváshoz!
    • Értékeljük az órát a kapott szempont szerint!

A kapott szempontok alapján nézzük meg akövetkező videót!

A bejegyzés trackback címe:

https://bbrigitta.blog.hu/api/trackback/id/tr3614589480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása